Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Bildboom

Nu har jag laddat min digitalkamera och oj så mycke bilder jag hittade. :) Tänk vilken överraskning.
La över massa bilder till datorn och raderade dom från kameran.
Jag kanske till och med ska bjuda på nå bilder :O
Jag är ju inte så jätteduktig på att ta just kort och att lägga in dom på datorn. Nuförtiden tar jag mest kort på magen för att själv kunna spara och se tillbaka sen i framtiden :)
Så nu kommer lite bilder, både nya å gamla :) 

Magen idag, 30+4. Jag tycker naveln börjar röra sig utåt, syns minimalt på bilden :P


Vi längtar efter dig älskade lilla liv som växer i magen.


Har ju aldrig lagt upp en bild sen jag klippte mig.
Haha, inte den bästa bilden kanske :P


Sötlasse som hellre verkar sova än va me på bild.


Sitter på favoritplatsen


Jag och J med liten Elliot. Vi ser typ livrädda ut, haha.
Ca 1,5år sen.


Älskling <3


Balen -08
Tänk om jag kunde ha sådär långt hår i verkligheten. (Hade löshår)


Balfrisyren bakifrån


Syster muntrade upp mig efter att jag just fått veta att jag måste
Levertransplanteras. Uppskattades väldigt mycket <3


Min älskade lilla Lotta.

Ja detta va ju några bilder i alla fall. Svårt att välja vilka man ska ta. :P
Känner inte för att lägga upp alla direkt :P

Nä nu skriker stormagen efter mat.

<3
//Hanna

Permalink Gravid Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback