Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Dags att unna sig själv

Känner mig fortfarande ruskigt seg, och halsen gör fortfarande ont. Inte ont som vid förkylning. 
Är fortfarande väldigt irriterad i lungorna med. Hostar i alla fall mindre nu så det är ju ett + :) 

Bestämde mig för att stanna hemma från jobbet ikväll med. Det är nog inte så lämpligt att anstränga rösten/halsen så mycket nu när det redan gör ont att prata. 

Imorn har jag tid för en ansiktsbehandling nere på stan. Den ser jag fram emot. Jag tycker att jag förtjänar lite "spa" nu efter denna vecka och även för att det nog inte kommer finnas så mycket tid för sånt sen. 

Har inte så mycket att skriva. Är lite för seg och tom för att få ner saker. Kommer nog inte ha så mycket att göra ikväll heller. J jobbar och jag tog ledigt som sagt. 

<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback