Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

dags för lite lyx

Jag börjar må bättre nu. Det gör inte lika ont att prata, nu känns det mer som jag är förkyld eller vad man ska säga. 
Det gör mest ont i lungorna, och jag har mycket slem och det känns torrt i halsen. Harklar mig rätt mycket, för att hosta gör för ont. 
Förstår inte hur det kan ha blivit såhär!? Det ska väl inte kännas så mycket att få ner nå slangar i halsen? 
Jag kan väl inte ha blivit jätteförkyld under den timme som jag var nersövd? Det låter ju orimligt. 
Är lite, lite snorig men känner mig inte förkyld i övrigt. Förutom att jag är väldigt seg. 
Jag tror tröttheten är mycket för att jag har ont i rygg/nacke just nu. Det är sedan uppvaket, då låg jag väldigt obekvämt väldigt länge. Så det blev lite låsningar tror jag, men det släpper nog snart...Jag gillar inte att ligga på vänster sida, och rygg går knappt alls nu, det blir bara en massa sammandragningar då. Men på höger sida hade jag massa saker som var i vägen så kunde som inte vända mig heller.

Nu efter lunch ska jag ner på stan. Först ska jag byta våran digitala fotoram som vi fick i julklapp. Strömkabeln går inte in i ramen, så det måste ha blivit nåt fel...Sen klockan 1 ska jag på ansiktsbehandling. Den ser jag fram emot :) Har aldrig provat på det tidigare så det ska bli spännande. Måste bara ta mig en snabbdusch och tvätta håret. Få i mig lite lunch vore kanske inte så dumt heller.
Förhoppningsvis ska jag träffa syster efteråt med. Börjar va ett tag sen vi sågs.

Annars så jobbar J hela helgen, torsda-sönda.  Känns lite trist, men det var kanske tänkt att han skulle åka på extrapass då jag var tvungen va hemma 2 dagar. 

<3

//Hanna


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback