Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Fredag

Hittade en bild på vagnen på internet, eller en likadan. Så tänkte slänga in en snabbtitt :) 


Svart med lite rosa :)

Fredag idag och ett skitväder ute. Känner mig väldigt trött och har mycket sammandragningar. Eller det har jag haft de senaste dagarna. 
Ska snart göra i ordning mina bakpären, de tar typ en timma i ugnen + 20 min till sen. Så jag tänkte göra i ordning dom nu på dagen sen gratinera klart dom just när vi ska äta. 
Sen ska jag göra i ordning chokladkakan som jag längtat efter. 

Jag har samlat ihop våra tomtar och ställt dom i köket, så nu hoppas jag att julen åker ut. Det jobbigaste är väl att byta gardiner, IGEN!? Tycker att det var nyss som jag bråkade med att få upp dom här. 
Klarar det inte själv iaf, så det beror lite på om J har tid att hjälpa mig idag. Vore ju som bra om han kunde få klart rapporten idag med, så han är ledig resten av helgen. 

Ne nu ska jag börja med potatisen, och sen ska jag försöka få tag i farmora och gratta henne :) 

<3
//Hana

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback