Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Jobbig dag

Har vridit och vänt på mig halva natten. 
Ryggen tillåter en inte att ligga åt samma håll hela natten, så man vaknar stup i ett av att man måste vända på sig.
Jag är supertrött idag. Ändå gick vi i säng jättetidigt igår och jag somnade väldigt fort. Får hoppa in i duschen sen efter lunch och fräscha upp mig innan jag ska iväg till barnmorskan.

Sen måste jag packa, packa, packa. Jag kommer typ va i R-fors 3 veckor. Möjligtvis åker jag hit på loppisen. Beror lite på. 
Sen kommer jag antagligen inte träffa älsklingen på nästan 3 veckor :( Buhu, vill ba gråta!! Det kommer bli väldigt jobbigt att åka iväg till jobbet ikväll :/
Jag hoppas innerligt att tiden kommer gå fort och att jag kommer få må bra. Sen när vi ses igen så hoppas jag att vi ska fixa till här hemma. Tex ta hit och ställa i ordning barnsängen, lägga till alla barnkläder i byrån, packa bb-väskan, fixa i ordning skötbordet och kanske hämta hem barnvagnen.

Hoppas älsklingen kommer hem från skolan snart så jag får kramas lite. 
<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback