Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Möblerat

Igår gick vi äntligen bort med alla julsakerna till förrådet. Allt har legat på skrivbordet och skräpat som allt annat. Sen när vi lix var igång började vi möblera om i sovrummet med.Så nu har vi så gott som fått bort ett skrivbord. Vänt sängen och flyttat datorn. Men jag vet inte riktigt om det blev bra ändå. Den som ligger innerst (förmodligen jag) får en rätt smal väg runt sängen...Jaja, Vi tänkte känna efter en tid nu och sen får vi väl se om vi måste göra på ett annat sätt. 

Jag gjorde en köttfärspaj till middag, och den blev väldigt god. Jag och mina ärtor haha. Det blev köttfärs, ärtor och kantareller i :) 
Sen på kvällen såg vi film. Jag hittade en på statoil som jag ville se, eller 2 egentligen. 
Men det blev Spliced. Filmen var riktigt bra tycker jag med slutet behöver vi ju inte prata om. Jag blev störd nanting...:P


Lördag idag, och J började 7.45, stackarn. Samma tid imorn. 
Jag skulle behöva storhandla och fylla upp frysen snart. Fast inte då jag är själv. 
Dagens planer finns nog inte. Kanske sätter jag mig och syr om jag orkar. 

<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback