Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

onsdag

Idag är jag seg. Har vaknat massa gånger i natt av att jag har haft ont i ryggen. Och varje gång jag vänt mig i sängen har jag fått en sammandragning.
Så det var inte direkt den bästa natten. Vaknade trött med. Blev inte ens pigg av en dusch.
Efter lunch följde jag med pappa till verkstan så jag kunde städa. Det gick faktiskt rätt fort och bra. Alltid skönt att ha nåt att göra. Men det blir nog ingen symaskin idag tror jag.
Det börjar klia i halsen nu med :/ hoppas bara jag inte blir sjuk. Lite förkylning kan man ju överleva, så länge man inte blir sängliggande så är jag nöjd.

Är sötsugen, va jobbigt.

Det är redan onsdag. Veckan har gått rätt fort. Imorn åker jag hem igen :) Sen på fredag blir det ultraljud nummer 5. Tänk vilken tur jag har som får se våran lilla skatt så många gånger. Men det blir nog inte många gånger till innan vi får se dig på riktigt :D Längtar!!

Saknar mig älskling idag.
Önskar han kunde komma hit, men han läser inte på distans längre så nu är det föreläsningar på universitetet som gäller fram till praktiken i början av april.
Jag kan ju åka hem om jag känner för det, men det är inte värt det.
Ska försöka sy lite grann imorn igen.

<3
                                                                                    //Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback