Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Onsdagen

Goddagens!

Igår fick jag äntligen hämta ut min bettskena. Men det var jobbigt att sova med den inatt. Det kändes så ovant och som att det var tjockt i munnen. Har vaknat massvis med gånger i natt med. Både för bettskenan, har legat obekvämt, törstig, kissnödig, ont i magen. Eller ont ner mot äggstockarna. Tycker det känns så obehagligt att få ont, jag vet ju aldrig om det är som det ska. Sen tänker jag väldigt mycket på nästa onsdag.

Ikväll är sista kvällen på jobbet för veckan, och det ska bli skönt med en långhelg :)
Är fruktansvärt trött idag med. Skulle lätt kunna gå isäng igen. Vaknade ändå av mig själv innan 9. Har mest legat och snurrat mellan 6-9 :p
Världens sötaste Frida hade även skickat ett sms där hon skrev "Grattis på namnsdagen" Det är ju Hannadagen idag :P
Funderar på om jag ska baka nånting ikväll. Hittade ett recept på en kladdkaka som man häller smält after eight på, och hur gott lät inte det? Vi är bjudna på middag hos svärpäronen imorn, och jag funderar på att ta med mig nånting, så det skulle ju passa bra kanske :) Med grädde till.

Just det, vi ska kolla på barnvagn imorn med. Vi har ringt på nå annonser på blocket. Ena var jättebillig, men då följde inga tillbehör med. Och en mjuk/hårdlift kostar ju en del och sen ska det va myggnät, regnskydd och såna saker. Så vi ringde på en annan...Den är på umedalen så det passar ju perfekt att titta/köpa vagn sen åka direkt till Js föräldrar.  Får hoppas den känns bra bara. :)

Har varit väldigt sugen på att göra nånting idag. typ sy. Men jag orkade inte, är alldeles för trött för att orka. :/
stog länge och tittade på både tyger och på symaskin, men struntade i det till slut.
Jag och mamma gick även igenom mina barnkläder sen jag var liten. Har redan tagit igen lite av det för att få sytips, men nu när vi vet att det blir en flicka så vågar man ju ta igen tjejkläder :P
Jag börjar bli väldigt nyfiken på hur hon ser ut. Vem är hon lik, har hon mörkt hår och bruna ögon precis som sin far och som vi båda tror. Mycket eller lite hår? Ja det finns mycket. Måste köpa nå små söta hårsnoddar sen med.

Ne nu ska vi snart ut på nå ärenden. Kanske man vaknar till liv då.
Synd bara att det är så kallt idag.

Ha en trevlig dag/kväll.
<3
                                                                           //Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback