Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Söndag

Igår var jag/vi i Skellefteå hela dagen. Vi firade min farbror som fyllde 50 år :)
Vi fick väldigt god lunch och sen bar det av till hockeyn. 
Tråkigt bara att älsklingen jobbar i helgen och kunde inte följa med :(
Som vanligt så glömmer man ju kameran hemma. Förstår inte varför jag inte kan bli bättre på att ta kort. Nu när jag till och med har letat fram kameran och laddat den och allt.

Idag blir det nog inte många knop.
Har rätt ont i ryggen och det strålar fram mot magen, speciellt längst ner i magen typ runt äggstockarna. Eller den höjden iaf. Gick isäng tidigt igår och har vaknat en hel del gånger under natten (som vanligt). Önskar att denna rygg kan bli lite snällare mot mig.
Sen är jag trött :P Skulle kunna sova dygnet runt känns det som just nu.

Från och med i morgon och 2 veckor fram ska jag jobba extra som dagmamma dagtid, sen blir det vila en stund sen iväg på kvällsjobb. Hoppas det kommer gå bra och att ryggen kommer palla det. Får se till att inte lyfta barn och be mamma göra tyngre sysslor.
Sen är det inte så många veckor kvar att jobba innan det blir tillökning :D

Just nu är det hicka i magen. Hon har hicka rätt ofta verkar det som.

<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback