Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Sunday

Söndag idag. 
Trodde jag ställde klockan igår, men tydligen inte. Fast jag vaknade just innan 10 så det var ju inte superhemskt.

Måste slänga mig i duschen snart med. Var inte allt sugen på duscha just nu.

Igår var Pär här, och vi såg Die. Den var inte alls så bra som vi trott. Det hände inte så jättemycket, men vi såg klart den iaf. 
Sen blev jag alldeles för trött och fick ont i magen, precis som alltid då jag blir trött. Sen kunde jag inte somna heller, så det var ingen höjdare. + Att lillan var helvild i magen, vilket inte gjorde det lättare att somna :P
Menmen, jag somnade ju tillslut i alla fall :) 

Idag måste jag handla och vattna blommorna. Tror mamma och pappa skulle komma förbi med :) 

<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback