Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Tisdagskramp

Då var det tisdag.
Vaknade med kramp i magen under natten och det har suttit i undere dagen, men nu börjar det bli lite bättre.
Ogillar verkligen när det ska bli så, jag blir så orolig. Fast lillan verkar då må bra och sprattla på som vanligt iaf som tur är.

Har egentligen lust att sy, men är för trött för det. Har flera gånger gått och varit påväg att plocka fram allt, men ångrar mig sen.
Skulle vilja ha ett mönster på en klänning. Har dåligt med mönster för kläder i storlek 50-56. Men det kanske går ta ett större sen får man kanske förminska det lite bara.

Har stoppat i motorvärmarn i bilen och tänkte följa med mamma ut på samhäller sen när hon slutar. Är lite sugen på att gå in på Carolas för att kolla om hon har nå billiga tyger. Fast jag har massa tyger redan....:P
Måste iaf ha lite karborre som ska fast på ett plagg.

Jag kanske ska ta och se gårdagens avsnitt av familjen annorlunda.

<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback