Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Varför så ont?

Anledningen till min halsont som jag fick igår, och även att lungorna känns lite slitna är förmodligen för att jag fick en slang ner till lungorna också under tiden jag var sövd. När man är gravid så får inte lungorna lika mycket plats, så det var mest för att dom skulle vara säker på att jag skulle kunna andas. 
Så jag hade 2 slangar i halsen, och det blev nog väldigt trångt. Har hostat ända sen jag vaknade upp igår på dagen. Det blir nog irriterat. 
Idag har jag fortfarande ont, och försöker avstå från att hosta eftersom det gör ont. 
Det känns ansträngt att prata och jag är allmänt trött och sliten. 

Har sovit rätt bra i natt. La mig typ 9 igårkväll och såg film, men sov igenom större delen. Sen när J kom och la sig startade vi nå avsnitt House, men jag sov nog igenom det med.
J sitter som provvakt på draggen just nu. Bra att dom ringer honom, det blir ju en extraslant :) 

SJälv sitter jag och dricker varma drycker. Var inte sugen på te, så jag tänkte prova göra äppelvatten. Men det hade nog varit godare med honung i, men den var slut. så jag tillsatte lite kanel. Funkar ju, och det känns snällt mot halsen. 

Vet inte just nu om jag ska jobba ikväll. Känns det såhär ansträngande att prata nu så kommer jag inte kunna sitta i telefon 3 timmar ikväll. :/ 

<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback