Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Varför?!

Middan blev verkligen god igår :) Även om pepparbiff inte riktigt är min starka sida. Jag var tvungen att skrapa bort massa peppar för att kunna äta :P
Efterrätten blev inte så pjåkig heller tycker jag.
Pär och Kalle va här igår så vi fikade tillsammans. Sen skulle vi se film och det blev nog den absolut sämsta film jag någonsin sett. Törs inte ens skriva vad den heter. :P
Jaja, man kan inte alltid se en superbra film men den där var nog sämst.


Idag är jag fruktansvärt trött - igen. Varför kan jag inte kliva upp på mornarna?!!
Hela dagen blir ju förstörd när man sover till halv 11. Försökte ändå gå upp runt 9, men orkade verkligen inte. 
Sen blir det inte lättare när J är så morgontrött med. Jag brukar ha mina perioder. Ibland är jag jättepigg om mornarna och har jättelätt för att kliva upp, sen vänder det och jag tar mig inte upp :P 
Snart får vi båda en väckarklocka som gör att vi måste kliva upp :) 

Har ingen aning om vad som kommer hända idag. J ska nog plugga, och jag kommer nog slöa. Man kanske skulle ta sig en promenad eller nåt sånt. 



Mina pojkar :P

<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback