Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

4

Hallå Fredag!!

Idag är det 1 Juli, vilket betyder att lillan blir hela 4 månader idag, eller ikväll om man ska vara petig. Vart har tiden tagit vägen? 
Tänk att den lilla saken som vägde 2713g och var 47cm lång har vuxit en hel del. Vi mätte och vägde i onsdags och då vägde hon 6085g och var 61,5cm lång. 
Det är otroligt vad dom små lär sig saker hela tiden och utvecklas som individ. 

Igår var jag och lillan hos Frida och Jesper, och hon var faktiskt på strålande humör vilket var väldigt skönt för mig. Hon är faktiskt väldigt snäll och glad för det mesta. Och nu märker man att hon ska hänga med på allt som händer. Det får aldrig vara lugnt och stilla runt henne. 
Och nu jollrar hon och gör en väldans massa ljud och pratar på som bara den. Jag filmade henne i morse då hon satt i matstolen och jag åt frukost. Synd att jag inte vet hur man lägger upp filmer på bloggen. Jag får kanske be J hjälpa mig. 

Nu skulle jag verkligen behöva hoppa in i duschen. Får kanske snabba mig om jag ska hinna medans lillan sover. 


Tuffingen behöver inte bara bära sånt som är gulligt.

<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback