Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Back in town

Välkommen tillbaka!
Jo man tackar :) 

Nu har jag spenderat en vecka i stugan och oj vilket väder vi haft. Riktigt varmt och härligt. Lillan gillar däremot inte solen och värmen, hon har haft en jobbig vecka. Inte lätt att va liten inte. 
Jag har tagit mig sommarens första dopp i älven med. 

En dag spenderade vi i Skellefteå och gick på stan. Jag hittade lite kläder till lillan. Både billiga plagg för 20:- men även ett par jeans som jag tittat på så länge som jag verkligen velat ha till henne. Men tycker att dom egentligen var för dyra, men det slutade med att jag köpte dom ändå. 
Jag hittade även några lillen till mig själv. 

Annars har vi slappat rätt mycket, träffat lite folk och sånt. 
Här hemma är allt som vanligt i alla fall. Måste försöka hitta på mer saker om dagarna. Idag har jag kollat igenom garderoben och lagt bort en hög med kläder som jag aldrig använder. Varför ska det ligga kvar och ta plats då för? Jag behöver ju inte kasta det än, men har jag inte saknat det på ett tag så åker det nog. Kanske lägger det i en sån här kontainer eller nåt. 

Ser att himlen börjar bli mörkare. Undrar om det kommer börja regna. Eller åska rent av? Jag har faktiskt klarat mig otroligt bra från åska iår. Men nån gång ska det väl smälla runt mig med. 

Sitter och funderar på vad jag ska hitta på ikväll...

<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback