Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

byebye

Adjö helgen :/

Jag har haft en bra helg men älsklingen. Så otroligt skönt att få ha han i närheten 2 hela dagar. Men nu är ledigheten över tyvärr och en ny arbetsvecka väntar. 
Själv tar jag med mig bebis och Frida till stugan några dagar för att vara kattvakt. Mor och far ska nämligen på IKEA. Har "beställt" en matstol till Lovisa med dom. En sån som man kan ta isär och som kan ligga i bilen. Perfekt när man ska bort :) + att den är billig. 

Imorn eller på tisdag måste jag ringa sjukhuset. Jag har inte mått superbra den senaste veckan. Varit väldigt seg i kroppen. Hoppas inte jag fått sämre värden bara. 
Usch, vissa dagar får jag för mig att levertransplantationen är nära. Hoppas verkligen inte det. Minst 5 år till tycker jag. 

Nä nu ska vi kryopa till kojs och se film. Kommer sakna min prins nu när jag åker imorn :( 

<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback