Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

lite kort...

Gårkvällen bjöd på minigolf :) Riktigt kul måste jag säga, men det tog nästan 3 timmar, och som tur var fanns det micro där. För självklart hade jag glömt ta med mig varmt vatten. Hade endast kallt...Men det löste sig ju till sist så lillan kunde få sin mat :) Sen for vi och såg film. Blev rätt sent, men som tur var fick vi sova till 8 iaf :P

Idag blir det att grilla, måste bara på maxi och fixa kött först.

Har föörsökt göra mat till lillan idag, men inget var på min sida så det gick dåligt...Blev lite majs och lite morotspuré iaf...
Dags att ta på lilllan lite kläder efter sovstunden.
<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback