Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Ljuva fredag

Ljuva Fredag, äntligen är du här!

Ungefär så känner jag. Ska bli så skönt med en hel helg med älsklingen nu. Det var 4 veckor sist vi hade en hel dag utan att han ska åka iväg på jobbet. Förra gången han var ledig så var jag i stugan och han i Stockholm. 
Men jag har en fantastiskt duktig karl måste jag säga. Inte allt för kul att jobba på 2 ställen hela sommaren utan nånting ledigt. Endast vissa helger. Så vi måste verkligen njuta av de helger han faktiskt är ledig. 

Jag vaknade tidigt i morse med massa ont längst ner i magen. Typ kramp som jag ibland brukar ha. Det är bättre men inte helt bra nu, så det är påväg åt rätt håll iaf :) 

Idag ska jag och lillan rulla till barnens hus. Vi ska köpa en lära-gå-stol. Vi var och kikade tidigare i veckan, men hade tyvärr inga pengar med oss. Så nu ska vi köpa en "present" av en del av pengarna hon fått. Kanske svänger förbi H&M vid coop med, får se. Skulle behöva några fler pyjamaser till skruttan. Blir nog i storlek 74 då tror jag. Dom får hellre vara lite stora nu så hon kan växa i dom :) 

Jag har fastnat för en låt. 
Chris Medina - What are words

Anywhere you are, I am near
Anywhere you go, I'll be there
Anytime you whisper my name, you'll see
How every single promise I keep
Cuz what kind of guy would I be
If I was to leave when you need me most

What are words
If you really don't mean them
When you say them
What are words
If they're only for good times
Then they don't
When it's love
Yeah, you say them out loud
Those words, They never go away
They live on, even when we're gone

En del av texten.

Nu ska jag busa lite med lillan, fast hon verkar ha fullt upp i babygymet just nu :P 
<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback