Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Mobil

Hallå tisdag!

I natt var jag tvungen att skicka älsklingen på soffan. Känner mig väldigt taskig för det, men han hostade så mycket så jag kunde inte sova. Stackars min prins. Får hoppas att inte lillan blir hostig bara. Jag verkar då klara mig, hittils iaf, man vet ju aldrig. 
Är i alla fall seg och trött idag. Gav lillan mat vid 8 i morse och sen gatt jag sova vidare med henne breve mig i sängen. Som tur var så somnade hos med. :) 
Blev lite piggare iaf. 
Har stökat undan lite i köket sen igår, och även bakat bananmuffins. Sen måste jag tvätta ikväll. Ovanligt? 

Blir så att jag och lillan åker till stugan till veckan några dagar med. Mor och far ska på IKEA så då ska jag va kattvakt. Får nog med mig Frida dit med :D

Måste på posten ikväll med. Har fått en trämobil till lillan från libero. Så nu ska vi försöka få upp den ovanför sängen.



Hon tycker det är så spännande med mobilen som vi har ovanför skötbordet så jag tycker hon ska ha en vid sängen med. 

Den med fjärilar som vi köpt på barnens hus är ju betydligt mycket snyggare. Men vi får den andra gratis så varför inte :P 

Undrar vad jag ska hitta på till middag. Har tagit upp köttfärs, men sen då? 
Tänk att mat alltid ska vara ett problem. 

<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback