Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Nyfiken

Torsdag!

Igår fick lillan inviga sina hörselskydd. Vi var nämligen nere på stan där det spelades musik för fulla muggar. Man måste ju nästan gå å kika på det som väl händer. Så vi såg lite av The Poodles som spelade. Det är kanske inte bästa bandet men det var trevligt ändå. Fick även en mjukglass av älsklingen :) 

Inatt har jag inte sovit bra. Har vaknat av minsta lilla. J har hostat en massa och snurrat runt i sängen som jag vet inte vad. Så jag sov med öronproppar, men det hjälpte inte det minsta. Och i morse vid 7 vaknade jag av att lillan låg på mage i sängen och tittade på mig. Sen blev hon grinig och ville  ha mat, vilket typ aldrig händer. Hon brukar ofta inte vilja äta direkt hon vaknar på morgonen. 

Undrar om/när vi måste flytta ner spjälsängen. Även om hon inte reser sig än så känns det ibge bra att ha hon högst upp, för nu hinner man knappt blinka inan hon snurrar över och hon far runt överallt.




Vadå? jag vill inte sova.


Lovisas corner


Gosedjur


Jag ligger helst tvärsöver i sängen, eller med fötterna vid huvudendan.



Nä nu har jag försökt skriva detta inlägg i ca 1 timme. Lillan har varit jättetrött men vägrat somna, och nu verkar hon pigg igen... Så det blir förhoppningsvis en lång sovstund efter nästa måltid. Mamman behöver verkligen vila och ta sig en dusch efter en massa kräk på kläderna. 

Take care!
<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback