Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Öron

Godmorgon!

Har inte sovit superbra inatt. Älsklingen har hosta så jag har vaknat varje gång han hostat, vilket är många gånger. Tur lilltjejen inte vaknar så lätt. Hon drömde lite (och smågrina) innan vi somnade men annars var det lugnt. 

Vi hade myskväll igår. Jag hade fixat vattenmelon, jordgubbar, dricka, kladdkaka, grädde och choklad. Köpte även lite nya somriga ljus i rosa och gult :) Blev faktiskt fint tycker jag. 


Titta vem som hittat igen sina öron för ca en vecka sen.


Inte bästa bilden, men ville mest bara visa dom snygga jeansen jag köpt till lillhjärtat.

Nu ska jag tvätta håret, ut med sopor, ge lillan lunch, äta lunch själv och sen kommer syster & barnen hit. 
J har kortdag och slutar 15. Känns otroligt skönt. Då får vi en hel kväll tillsammans. Är sugen att hitta på nånting, måste bara fundera ut vad. Träffa nå kompis kanske..? 

<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback