Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Sällskap

Igår var vi på Umedalen rätt länge. Lillan fick träffa farmor, farfar och faster :) Och hon var på gott humör och sov i vagnen nästan 3 timmar :O Hör och häpna. 
Sen for vi hemåt och skickade J till jobbet och jag for ner på stan för att träffa Bettan :) 
Blir inte så ofta vi ses men det hoppas jag det blir ändring på :) 
Vi köpte en mjukglass och tog en promenad innan vi åkte hem och såg film. Så otroligt skönt att kunna snacka av sig ibland :) 
Idag är jag lite trött. Vädret är trist och grått och jag har tvättat på förmiddan. Men jag ska försöka pigga upp mig nu så jag är på bättre humör då jag å lillan ska träffa Frida :) 

Sen är jag otroligt sugen på pannkakor. Ska jag orka göra?? Får se...Vore ju som gott.

<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback