Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

shopping i solen


Vilken härlig fredag!


Lillan har varit på toppenhumör idag. På förmiddan sov hon ingenting, utan hon somnade först vid 1 och då hade jag just kommit ner på stan. Sen sov hon till ca 3 då hon ville ha lite mat och sen har hon legat och pratat i vagnen. :) Det är faktiskt första gången som jag tar med lillan på bussen, och det gick bra. Har även tagit vagnen i rulltrappa för första gången :P 
Jag och Linn har strosat runt på stan i värmen. Fyndat lite och ätit glass :) 
Jag hittade ett par sneakers på stadium för 89:- yes ni läser rätt!! Jag fastnade direkt för dom!


Sista paret i min storlek med :)

Sen vart jag så sugen på köpa en klocka och det slutade att jag köpte 3 :p Men dom var billiga så varför inte, då kan jag bara växla färger :)


Orange, rosa och vit fick följa mig hem :) Fast det är en mörkrosa, inte ljus som på bilden.





Nu kanske jag skulle börja fundera vad vi ska äta till middag...Är inte alls sugen på nånting, men mat behöver vi ju. 

<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback