Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

shopping och smakportion

Goddagens!!

Lillan följde aldrig med på nån mustangtur igår. Hon fick stanna hemme med farmor, farfar och faster istället. Lika bra kanske för det levde om lite mer än jag först tänkte. 
Så det blev några svängar om i centrum. 

Idag så vaknade jag rätt tidigt utan någon klocka och bestämde mig för att dra ner på strömpilen ensam en stund. Shoppa lite för presentkortet jag fick då jag fyllde år. 
Så det en klänning, två linnen, nagellack, en långärmad tunn tröja, och ett 2-pack t-shirts till Lovisa strl 74. Hittade lite på rea så det blev billigt :) 
Försökte hitta plaggen på internet men orkar inte leta. Orkar inte fota heller :P 

Sen har faster varit förbi en sväng. Hon hade varit på wheels och hittat et supersöt och tuff body till Lovisa strl 74. 



Idag har lillan fått sin första smakportion. Vi tog inget kort utan filmade istället. Men det var inga konstiga miner som jag trodde hon skulle göra. Det blev ca en halv tsk med hemmagjort potatispuré. Börjar med väldigt lite och får öka sakta. Får väl se ikväll eller imorn om hon får ont i magen. Hoppas inte :) 

Sen har jag bestämt mig för att åka iväg till stugan en vecka. Inget internet då inte :) Ska bli skönt att få komma bort lite grann. Så det blir jag och lillan som åker, så får J underhålla hemmet och kissen. 

Nu börjar jag bli lite hungrig. Har hemmagjortpizza kvar sen igår som jag tänkte äta till middag. :) Annars vet jag inte vad som händer ikväll. 

<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback