Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Slut

Idag har jag varit trött större delen av dagen. Inte så kul, men jag har i alla fall haft sällskap av Frida :) Vi gjorde en supergod sallad och åt jordgubbar med grädde :) 
Lillan har varit på gott humör större delen av dagen. Dock lite grinig på kvällen. Tror det beror på att hon är rätt trött på kvällarna. Hon ville inte sova en stund på kvällen vilket resulterade att hon somnade lite innan jag tänkt :p Men jag fick i henne lite mat så om jag har tur sover hon ändå hela natten :) 

Tur att J inte jobbar ikväll kan jag säga. Han har fått ta över för jag blev helt slut. Lillan har kommit på att det är hon själv som låter och har därför börjat "skrika" en hel del. Eller göra väldigt högljudda ljud. Får hoppas hon ger sig med det rätt snart för det är ganska slitsamt att höra på det i längden. Det går inte få stopp på det för hon tycker det är kul. Jag ska inte klaga. Det är ju bättre att det är såhär än att hon skriker av tex magont. 

Idag har jag gett både ärt- och- potatispure till lilltjejen. Hon hugger nästan efter skeden vilket är väldigt roligt att se. Och det blir en hel del kladd, men vad kan man annars räkna med? Jag försöker däremot hålla händerna från munnen så gott det går, men det är som att hon ska med händerna till munnen direkt hon fått en sked mat. Sötungen.

Undrar om jag ska leta reda på en film så vi har nåt att titta på när vi ska sova ikväll. 

<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback