Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Stök

Goddagens!!

Söndag idag, men det känns som vilken dag som helst. 
J var på fest igår och jag och lillan följde med en liten stund, men eftersom det var sent så var Lovisa grinig och kunde inte somna där. Så jag for hem efter ca en timme. 
Har ändå fått sova som vanligt inatt så det känns skönt. Men jag känner mig ändå inte speciellt pigg. 
Har stökat i lägenheten nu på förmiddan och har inga planer för de kommande timmarna. 

Det är snart dags för lunch för lillan. Lite ärtor och potatis blir det nog. Tycker det funkar bra med smakportionerna och vi har börjat öka mängden så det känns jättekul :) Hon hugger efter skeden och det kan ju bara vara bra tecken :) 

<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback