Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

stugvisit

Hemma igen!

Jag, Lovisa och Frida har haft 3 härliga dagar i stugan. Även om vädret kunde ha vart bättre. Men onsdagen bjöd i alla fall på sol så vi kunde sitta ute och jag tog mig även ett dopp i älven. 
Lillan har hittat igen sitt hår på huvudet och ligger ofta och känner på det. Fötterna har hon även börjat känna på nu :) 
Hon kan sitta allt längre stunder, och på tisdagkväll satt hon själv i ca 1 minut, utan att jag rörde henne, och hon satt upprätt, inte dubbelvikt. 


Lära gå stolen som vi köpt är intressant, men lite, lite för hög ännu.


Kladdigt, men gott :)






Det blev suddiga bilder eftersom jag ville vara beredd ifall hon skulle tippa åt nåt håll. Så jag tog inte direkt god tid på mig. Men det syns ju i alla fall att hon sitter. 

Nu kallar tvätten

<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback