Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

3 År

Igår var det den 6 juni, vilket betyder årsdag för mig och J! 
Tänk att det redan har gått 3 år sedan vi träffades. Vissa kanske tycker det låter som kort tid för att redan ha barn tillsammans. Men har man levt ihop i 2 år så kan man faktiskt känna om det känns rätt. Det första året brukar alltid vara mest kärleksfullt och då är det nästan tidigt att veta. Nu pratar jag för mig själv och säger inte att det ska vara såhär. 
Hur som helst. Igår tog vi en snabb tripp till robban för att fira Jeanette. Blev fika och en jättegod sommartårta med jordgubbar. 
Sen blev det lite stressigt och vi åkte tillbaka till stan. Väl hemma gjorde vi oss i ordning och gav lillan mat innan vi for vidare och lämnade lillan hos Frida och Jesper som skulle sitta barnvakt medan jag och J for på bio (och hetsåt på frasses innan)
Vi såg baksmällan 2, och den var helt okej! Kändes lite konstigt att  bara vara jag och J och vara ifrån bebis. Men det behövde vi. Lite ensamtid har vi inte haft på 3 månader så det var väldigt uppskattat att vi fick barnvakt :) <3

Idag blir det nog inte så mycket. Det är härligt väder så ut ska vi väl :) 

<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback