Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

68

Lillan har knappt sovit idag. Nån kort lur bara, men ändå haft ett strålande humör :D
Jag har hunnit städa undan lite, fått bort all tvätt sen igår, strykit en köksduk så det ser lite mer somrigt ut...Ja och lite smått och gott. 
Nu på aftonsidan har jag hämtat ut lite medicin och köpt nåt plagg till lillan. Hon börjar snart växa ur 62 och kläder i storlek 68 har det vart tunnt på. Men nu har jag lite grann, så får jag väl köpa mer senare ifall det behövs. 

Hittade 3 för 2 så varför inte. :) Hade även 50:- rabatt på kappahl så då fick jag en body för 10:-. Och 4 plagg sammanlagt för 169:- tycker jag är rätt bra :) Ska inte klaga. 





Dessa 2, + en ljusblå body med fiskar och velourbyxor (hur det nu stavas) i rosa. 
Hittade en jacka för hösten med, men köpte den inte. Dumt kanske. Måste tillbaka i så fall och kolla på den igen. Minns inte om den fanns i 74, för 68 blir för litet fram mot hösten. 

Nu blir det paj :) 
<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Evelina

Vad fina ni va i gårdagens tidning!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback