Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Biten!

Helgen har varit kanon, vilket väder!!
På lördagmorgon klev jag upp halv 7, men hade varit upp och gett lillan mat vid 5, så jag hann knappt somna om. 
Vi gjorde oss i ordning och packade in våra saker i bilen och drog till R-fors för att hämta upp mina föräldrar. Sen åkte vi vidare till stugan. 
Jag åkte sen vidare till Stenmans stuga där vi hade "skidfest" eller vad man ska kalla det. Dom flesta från skid -89:or var där och det blev massa bad, vattenskidor, sol, skratt, grillning, fiske och massa mer roligheter. Solen stekte hela dagen och det blåste knappt nånting. Jag tycker att jag var duktig som klarade mig från att bränna mig tack vare en massa solskydd som jag smörjde in mig med. Fick lite, lite färg iaf :p 
Förutom massa roligheter så fanns det en dålig sak och de var alla förbaskade knott som var upp i en hela tiden. Jag blev biten som bara den och nu kliar det som sjutton på hela mig. Jag försökte räkna mina bett och jag kom upp till 73st. Inte konstigt att det kliar hur mycket som helst överallt? 
Kvällen blev rätt sen, jag var hemma i våran stuga först vid 3 tror jag. Jag hade gärna stannat längre, tills alla andra skulle lägga sig och kvällen var över helt, men jag kände att jag behövde hem och sova för att orka med söndagen. Jag har ju en liten bebis att tänka på med. 

På tal om det så vaknar hon nu gör en stor surläpp, så jag ska ta och busa med henne :) 

<3 Mammas älskling

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback