Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

från rygg till mage

Inatt har jag sovit väldigt bra :) Lillan har också sovit bra, fast vid 4 ville hon inte ligga ensam så vi trängde ihop oss i våran 120cm säng :P 
Jag ställde klockan i morse med, så jag skulle få duscha och äta frukost i lugn och ro innan Lovisa vaknade. Sen när hon väl vakna så var det med ett stort leende. En riktig gladig till dotter har jag idag. Hennes strålande humör gör mig väldigt glad med!! 

Måste handla lite smått idag, mindre kul :P 
Just det, igår bytte jag gardiner i alla fönster här hemma. Det blev mycket ljusare och somrigare nu :) Att en sådan liten förändring kan göra så mycket gott. 
Undrar om jag skulle leta fram nånting till lunch så man klarar värmen. Skulle behöva dricka en hel del vatten med. Det blev nog lite för lite igår. 

Lillan har så gott som lärt sig vända sig till mage från rygg nu. Det är bara den undre armen som är lite krånglig. 

<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback