Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Inte pigg!

Idag är det en sån här jobbig dag då jag inte alls mår bra och är hur seg och slut i kroppen som helst. 
Dagen har vi ändå spenderat hos Js föräldrar, så lillan har fått träffa farmor, farfar, faster och farbror :) 
J har precis dragit på jobbet och jag sitter här och väntar på att lillan ska vakna så att hon ska äta lite. Vad jag själv ska göra ikväll har jag ingen aning om. Vila skulle jag kunna tro. 
Hoppas jag är pigg imorn. Vi ska hem en sväng och gratta brorsans sambo, och sen så firar vi våran 3 års dag :) Tror inte vi kommer "fira" den imorn. Vi ska väl försöka gulla till oss nån barnvakt snart så vi kan gå ut och äta eller gå på bio. Lite egentid bara jag och J skulle vi nog behöva. <3

Kanske skulle ta tag i nånting och försöka pigga upp mig själv.
<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback