Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Kämpe

Igår var vi och fikade med alla på föräldragruppen. Det var väldigt trevligt, och det är nästan lite synd att det är sommar nu och ett väldigt långt uppehåll till nästa planerade träff. Såklart vi kan göra fler egna träffar om vi vill, men det är sommar och många åker till sina hemställen och semestrar. 

Jag har tvättat lite på förmiddagen. Lite besvärligt med lillan i bärselen, men det gick rätt bra ändå. Men nu skulle jag nästan behöva starta en till tvätt för lillan har kräkts en hel del idag. Och på mig dessutom. Jag har nog bytt mer kläder än hon :P 
Älskling har fått jobb över sommaren på NTI, så han är där på sin första dag idag. Känns kul att han får in en fot där, då kanske han har en chans att få jobb där sen då han är färdig med utbildningen efter jul. Vore ju inte helt fel. 
Då är det bara jag kvar då, vad ska jag göra?? Vet fortfarande inte vad jag vill utbilda mig till, så jag skulle gissa på att jag jobbar ett år, försöka med heltid och sen får vi se...

Jag kom på att jag aldrig kollat upp vad Lovisa står för. Så jag gick in på svenskanamn för att kolla, och det betyder kämpe. Är inte det rätt passande om man tänker på hur hennes första tid i livet var? Vi kunde nog inte hitta ett mer passande namn till våran lilla prinsessa. 

Nu vill jag ha fredag. Ska klippa mig då och det ser jag fram emot. Har som ingen frisyr alls nu tycker jag. Blir nog lugg igen skulle jag gissa :) 
Jag skulle behöva vila, för jag är ruskit slut känner jag. Det blev verkligen inte bra att vända dygnet i lördags, för det tar lång tid att vända tillbaka och komma i fas. 
Om jag kanske skulle ta mig ut en stund, sitta på gården eller vad som helst...

<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback