Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Lördag

Goddagens!

Idag har jag varit seg till och från. Jag klev upp vid 9 i morse och då var jag pigg. Sen la jag mig igen vid halv 11 då jag skulle försöka få upp J, och då somnade jag med lillan tätt intill mig. Däremot klev J upp och åt frukost då. 
Jag har faktiskt stökat lite här hemma, dammtorkat och dammsugit. Skulle vilja byta gardiner, men det kanske blir morgondagens projekt. Tvätten gjorde jag igårkväll och för första gången har jag färgat nånting. Det var faktiskt klantigt av mig. Snörde in en mörk tröja som jag tänkte att jag hade tvättat massa gånger, med en vit handduk och ett par ljusrosa byxor som är Lovisas. Handduken blev lite blåaktig och byxorna blev ljuslila. Inte för att det blev fult, men det kanske ändå var onödigt av mig. Hädanefter ska jag tänka lite mer :P Annars kanske jag råkar färga massa kläder :P

J börjar alldeles snart jobba. Stackarn :P Jag ska träffa Ems. Vi tänkte käka tillsammans så det blir trevligt.

Man skulle ju nästan ha fått sig en mjukglass nu när det är så fint väder och allt. Men det får nog vänta :p 
Vad dålig jag är, jag måste komma igång med lite träning nu. Jag skäms ju nästan. Skärpning!!

<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback