Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Måndag

Goddagens!

Måndag idag och en ny vecka inleds. Jag gillar inte måndagar. Det är så länge kvar till helgen :p. 
Midsommarhelgen som var har ändå varit lång och bra. J var ledig fredan så vi fick en långhelg. Men då jobbar han istället kommande helg och helgen efter det kanske han ska på en tripp till stockholm med nå kompisar. Så det kommer nog dröja länge innan vi får en ledig helg tillsammans igen. Sen måste vi väl börja fundera vad vi ska hitta på i sommar. Blir nog inte så mycket eftersom J inte är ledig nånting. Men en sväng till stugan måste vi väl hinna med tycker jag. 

Lillan har gjort en långnatt inatt. Till slut var jag tvungen att väcka upp henne för jag tyckte det började gå alldeles för länge. Dumt gjort kanske? Men hon är på strålande humör ändå. 

På onsdag ska vi iväg på tummestudien jag och lillan. Så ska väl höra mig för lite där om lite olika saker. Blir nog vägning och mätning där med, spännande. 

Nu kanske jag skulle ta vara på solen en stund. Barnvagnen ligger tyvärr i bilen som J har på jobbet, annars hade det vart perfekt för en promenad nu. 

<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback