Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

natti

Godkväll!

Idag har jag haft besök av Linn :) Mycket trevligt. Och det är så skönt att kunna prata med nån som pratar tillbaka. Nog för lillan har börjat "prata" en hel del, men det blir ju inte samma sak direkt :P

Sen har jag även bakat scones. Jag hade egentligen tänkt göra nåt annat matbröd, men jag hade bara jäst för söta degar hemma och jag orkade verkligen inte fara på affärn för att köpa bara jäst. 
Men goda scones blev det i alla fall :) Och nu har jag veckan ut i alla fall :p kanske 2 veckor om jag har tur. 
Lillan fick sitta i bärselen medans jag bakade. Hon var lite grinig och J hade annat för sig. Som tur var somnade hon rätt fort i selen så jag kunde baka i stort sett som vanligt. 

Nu sussar hon sött i sin säng med. 
Jag tror att vi har fått en väldans tur att våran dotten sover så bra om nätterna. 
Jag behöver verkligen sova om nätterna och jag känner mig mer som en människa nu än jag gjorde i mars-april. :D Får bara hoppas det sitter i sig. 

Hittade några bilder på Js telefon.


Liten skrutt

Håller flaskan själv en liten stund

En trött liten tjej säger godnatt till er alla :)

<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback