Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

puré

Idag har vi vart en sväng på Elgiganten. Älsklingen letar ny mobil eftersom hans så gott som inte funkar. Den stängs av hela tiden så andra kan ringa han men han kan inte göra nåt med mobilen. Eller jo, men det tar en väldans lång tid :P 
Så vi passade på att panta lite tomburkar och köpa lite mjölk, vattenmelon och lite annat. Jag fick i alla fall tillbaka 1:- från panten så vi handlade gratis kan man säga.. 

När vi komme hem så gjorde jag lite crepes och några pannkakor. Så vi har ätit crepes och lite sill till förrätt. Vi har kött på grillen nu och pären i ugnen.
Sen har jag även gjort lite ärtpuré och ska göra potatispuré senare. Lillan är ju snart 4 månader och det innebär att vi kan börja inleda lite smakportioner. Vill prova redan nu, men ändå vänta lite... Inte för jag tror det händer så mycket skillnad på 1 vecka. 
Får i alla fall hoppas att hon gillar det :) 

<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback