Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Shoppingrunda

Måste bara säga att grillningen igår blev mycket lyckad. Det var riktigt varmt så vi kunde sitta ute och äta! Kvällen blev inte så sen heller så det kändes väldigt skönt. Jag var jättetrött. 

Idag har jag varit barnfri hela dagen. Jag och Ems åkte ner på stan vid 10, och vi har sprungit runt i massa affärer och shoppat loss. :p Blev en fikapaus med några gamla klasskompisar i mitten med. J och Lovisa tittade förbi då en stund med så då fick jag pussa på min prinsessa :) 
Fick lite saker med mig hem i alla fall :P 


Blir bra senare i sommar då hon blivit lite större och det börjar bli lite varmare om nätterna.

Blev ett par shorts, en solhatt och lite kräkhalsdukar med.
Till mig själv blev det et t-shirt och en klänning :) 
Blev även nå småsaker till dopet. 

Nu väntas mat för lillan och sen tvätt (en fredagkväll, jag vet)

<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback