Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Tårar

Jag har passat på att se en ungdomsfilm medan lillan låg och sov. Helt otroligt att jag hann se hela filmen ostört :P
Det var en ungdomsfilm som heter Älska mig och som faktiskt är baserad på ungdomars egna berättelser om mobbing och utsatthet. Filmen handlar om en 15-årig tjej som blir mobbad och därmed inte accpeterad för den hon är. Jag gillar att se ungdomsfilmer, vet inte varför men jag tycker iaf om dom. Det är sällan filmer jag ser flera gånger men dom säger så mycket och visar hur vissa har det. Vilket jag önskar att alla kunde förstå. Mobbing är nånting jag önskar inte fanns. Alla borde bli behandlad bra och älskad för den man är. 
Tårarna rann nerför kinden flera gånger under filmen. Jag kan inte förstå hur man kan vara så feg och mobba någon annan. 
Hela filmen fanns ute på youtube, så jag såg den där. Den var på 6st klipp, men det funkade ju det med. 


För er som gillar ungdomsfilmer.

Sen har jag suttit och lyssnat en hel del på låtarna till dopet. Kände att jag vill kunna texterna lite grann, även på de jag inte ens ska sjunga till. 
Jag har svårt att hålla emot tårarna när jag lyssnar och tänker på texten på ena låten. Det skulle inte förvåna mig om jag står och gråter som ett barn på dopet :P Fast om det nu skulle bli så, så gör ju inte det nånting. Jag är bara mänsklig och har känslor. 
Älskar min dotter så otroligt mycket! Du lyser upp min dag! <3 

Nu slutar älsklingen. Han ska bara cykla 1 mil innan han är hemma :P Så jag kanske skulle börja med nån middag? Måste verkligen fylla upp frysen snart. Men den ska väl tömmas nån gång med så inte massa saker blir dåliga och måste slängas. 

<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Therese

Vilka låtar blir det? :) Jag har själv försökt lyssna på lite olika doplåtar. Finns ju så himla många fina :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback