Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Tisdag

Hej tisdag!

Vad har denna dag att bjuda?
Ja, regn skulle jag säga. 

Lillan har sovit otroligt bra 2 nätter i rad. Nästan så jag inte vågar skriva hur länge :P 
Det konstiga är att även om jag har börjat få sova hela nätter sen en månad tillbaka ungefär så är jag nästan tröttare nu på mornarna än vad jag var förut när jag var tvungen upp en gång på natten. Jag kanske sover för mycket nu?

Idag har jag varit sugen på att ta en promenad, men det har inte blivit av. Jag har typ blivit deprimerad av vädret. Usch när kommer sommarvärmen tillbaka? Det har regnat om vartannat idag. Riktigt trist. 
Älsklingen sitter kvar på jobbet och verkar inte vilja komma hem idag. :P
Jag är väldigt glad över att han fått in en fot på ett gymnasium nu, så det kanske finns en chans för framtida jobb. Men jag är kanske inte lika glad över att han inte kommer va ledig speciellt mycket i sommar, om ens nånting. Hade sett fram emot några veckor tillsammans så vi kunde hitta på nånting kul hela familjen. 

Jag måste snart storhandla. Vi börjar ha tömt det mesta ur frysen nu. Eller nog finns det mat kvar, men jag börjar tappa inspirationen till mat. Vill ha lite mer valmöjligheter :P Måste tvätta (igen) imorn. Alltid lika kul. Men det måste ju göras så det är bara att se glad ut. Men jag kan säga att jag längtar tills den dagen vi har tvättmaskin och torktumlare i lägenheten. Får hoppas på det till nästa lägenhet. Börjar faktiskt längta lite efter att få flytta nu. Men det blir nog till vintern kan jag tänka mig. 

Jag kanske skulle ta och stoppa lite mat i magen. J verkar jobba över idag så då får han väl äta när han kommer hem. 
<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback