Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Värme

Äntligen sommar!

Eller vad säger man. Sommarvärmen har kommit tillbaka och jag försöker sitta ute på balkongen då det går. Lillan gillar inte värmen lika bra som jag så hon vill helst vara inne där det är svalt. Men hon brukar sitta i babysittern på altan med mig ibland (i skuggan). Sen brukar jag ställa för ett paraply och en filt så det ska bli helt skugga och inte så ljust för de små ögonen. 
Jag tog en promenad tidigare i veckan till maxi. Tänkte att det var perfekt att ta vagnen i det fina vädret. Men lillan höll inte riktigt med. Hon totalvägrade ligga i vagnen. Så efter väldigt mycket skrik och jag hade tagit mig ner till maxi så orkade jag inte gå in på affärn. Lillan skulle vara i famnen och inte i vagnen. Så jag fick bära henne hela vägen hem + släpa på vagnen. Usch vad jag var slut då jag komme hem. 

Just nu väntar jag på tvätten. Skulle egentligen tvätta igårkväll, men vi for och hälsade på henke istället så då gör jag det nu istället. 

Det skulle va grymt skönt och lägga sig på stranden idag, men jag tror inte J är så sugen på det, och dessutom måste vi hålla oss i skuggan med lillan...Om jag inte blinkar och får fara själv :P Får se helt enkelt.  

<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback