Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Värme

Torsdag idag eller?
Jag håller verkligen inte bra koll på dagarna längre. 
Nu har vi tvättat (igen) Tror inte jag gör mycket annat än hushållsarbeten just nu. Det är tvätt, disk och städ som står på schemat hela tiden. + Lovisa såklart. :D

Igår träffade vi prästen inför dopet. Så vi gick igenom hur det kommer gå till och sånt. Nu längtar jag :) Ska bli så mysigt och fint! 
Jag och syrran var även och handlade det mesta som behövs till maten :) 

Vi har verkligen fått sommarvärme nu! Oj så varmt. Nästan för varmt :P Det gick som från "kallt" till jättevarmt så man hann inte ställa om sig. Men jag ska väl inte klaga. Nöjd är man väl aldrig ändå. 
Lillan har precis somnat på pläden bakom mig och hon verkar drömma om tutten, för munnen rör sig som om hon hade tutten i munnen. Det är så gulligt. 

Lillan somnade tidigt igår (och sov hela natten). Så jag och J passade på att se en film i vardagsrummet för en gång skull. Oftast ser vi film i sovrummet nu, men då somnar man ifrån så lätt. 
Nu ska jag försöka klura ut vad vi ska käka till middag. 

<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback