Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

zombie

Varför så trött hela tiden?
Ända sen i helgen har jag bara velat sova, sova och åter sova. Känner mig aldrig pigg :/ 
I morse skulle jag egentligen upp tidigt för att dra på sjukhuset och lämna prover, men jag somnade om lika fort och vips så är klockan snart halv 11. Lite väl sent att fara då med tanke på att jag måste ta medicin efteråt. 
Lovisa har inte heller vaknat. Hon hade svårt att somna igårkväll. Klockan var närmare 12. Hon låg och blundade men åt på sina händer och levde om en massa, så efter en lång stund så bestämde jag mig för att göra lite mat och ge henne. Så hon åt kanske 50ml sen slocknade hon :P Har varit upp en gång i morse och gett mat med så hon har inte sovit 10 timmar i streck. 

Jag ska försöka vakna till liv nu, kanske ta en dusch eller nåt. 

<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback