Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

21 mars

Lovisa har varit rätt snäll inatt. I alla fall till 4 :p Sen var jag vaken till 6, och sen vaknade jag 8 igen. Blev att jag låg och såg lite film på datorn efter matningen...
J har skrivit tenta nu på förmiddagen, hoppas det gått bra för honom :) 
Dagens planer blir tyvärr ändrade. Vi hade ju tänkt göra lite ärenden och även hämta hem katten, men nu åkte J på jobb ikväll. Känns lite trist men det är ju bra att han får lite extrapengar :) 

Får se vad jag hittar på ikväll då. Vore ju tråkigt att sitta själv...så får hoppas jag hittar nåt att göra. 
Har pratat lite med mormor idag med :) Var så länge sen jag träffa dom nu känns det som. Men om 2 veckor ska vi till R-fors igen så då hinner vi ju ses. 

Jag skulle behöva städa undan lite här hemma, men jag känner verkligen inte för att göra det idag. Får hoppas jag finner inspirationen lite senare idag. 

Just det. Idag är det 21 mars. Dagen då Lovisa egentligen var beräknad. Tänk om hon fortfarande skulle ha legat i min mage. Va konstigt :P Det är svårt att förstå att hon Har legat i magen tidigare.
Imorn blir hon 3 hela veckor. Vad tiden går fort!!! <3

<3
//Hanna


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback