Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

23mars

Lovisa har börjat bli mer kinkig nu. Hon vill helst bäras omkring för att vara helt nöjd. Det blir lite ansträngande för ryggen efter en stund så det är tur vi är två. Samtidigt är det ju jättemysigt, hon börjar ju vara vaken allt mer :D 
Så en babysitter kanske borde införskaffas snart. Tankarna finns ju i alla fall. 
Lilltjejen ska ju vägas idag med. SKa bli kul att se hur mycket hon gått upp sen förra veckan. 

Igår hämtade vi hem Lasse. Han verkade inte alls lika intresserad nu som sist. Vilket känns väldigt bra. Han har till och med suttit och tittat när jag matat.  
däremot en mindre kul sak är att jag utan anledning fick Ont i såret i natt. Jag ska ta bort de 2 yttersta stygnen idag så då kan dom kanske se om det ser bra ut...Men det var som obehagligt. Känner fortfarande av det nu och då, men inte lika mycket. Kanske bara har legat konstigt under natten...

Lovisa har däremot sovit som en stock i natt. Inte ett ljud fram till 4. Men då sov jag ju dåligt ändå för då gatt jag ju lyssna så hon verkligen andades. Hon brukar ju oftast ligga och göra lite ljud ifrån sig nu och då...

J åkte på jobb ikväll :( 15-24, sämsta passet som finns. Vad sjutton ska jag hitta på då?

<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Erica

Har ni en bärsele eller en bärsjal? Jag har använt en bärsele till både Wilmer & Thea. Lite skönare för ryggen om dom vill bli bärda jämt. Sen perfekt då dom blir större och kan stödja nacken själv,då kan dom sitta framåtvänd och se allt :)



Hon är så söt eran lilla tös, om jag bodde närmare hade jag våldgästat er :) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback