Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

28 mars

Tjejkvällen igår var trevlig :) Så kul att få träffa alla igen, det blir ju inte så ofta tyvärr. Jag missade ju förra tjejkvällen med eftersom det var kvällen som jag och J förlovade oss. Vilket jag inte hade en aning om skulle ske just då så jag fick avböja från tjejkvällen i sista stund. Men en förlovning med den man älskar mest av allt är ju inte helt fel och den kvällen glömmer jag aldrig :D <3

Lovisa var väldigt grinig när vi skulle sova däremot. Hon somnade runt 1 och sen vaknade hon 2 och ville ha mat.. så jag hann sova knappt en timme först och sen somnade jag närmare 4 och fick sova till runt 10...så det är ju inte nå fel på antalet timmar, utan att man inte får sova sammanhängande timmar. Jag vaknade även vid 6 då J tog henne och gav mat.. 
Jag har inte hunnit med nånting nu på dagen. Jag har inte ens fått på mig vettiga kläder eller hunnit kolla mig i spegeln än. Men det är det nya livet. Fast nog är det helt underbart att ha en liten skrutt som man älskar över allt annat och som man kan titta på i all evighet och beundra alla de söta miner som görs. <3

Nu har hon just ätit väldigt bra och har somnat i vagnen, så jag hoppas hon sover en stund nu så jag hinner göra nåt. Även om jag funderar på att vila en stund jag med.
Ska träffa Bettan ikväll efter middan med så det ska bli trevligt :D 

J har långdag på skolan idag. Han slutar först 17.00 tror jag. 

<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback