Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Äntligen!

Natten var väldigt lång. Lillan var väldigt gnölig och jag somnade säkert inte förrän runt 6 i morse....
Så idag är jag fruktansvärt trött, jag ser typ dubbelt :P Har just vilat och ska lägga mig snart igen...J jobbar ikväll så jag måste va pigg ikväll. 
Ska nog träffa syster med :D


Vi blev utskrivna från sjukhuset idag :D Och nu räknas våran lilla flicka som en fullt frisk liten tjej :D SÅ otroligt skönt!!! Jag var verkligen less på sjukhuslivet.

Har tyvärr inga bilder att dela med mig av från denna dator. 

<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback