Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

BVC

Den vanliga Hanna har börjat komma tillbaka allt mer nu märker jag. Sötsuget kommer smygandes tillbaka nu och jag vill ha GODIS :P Vilket jag knappt åt under graviditeten. Inte mycket i alla fall, köpte det väldigt sällan faktiskt. 
Men nu skulle jag kunna gå och köpa mig en påse känner jag. Borde kanske inte göra det däremot. 

Har varit och lämnat prover på förmiddan idag. Sen försökte jag hitta nån som kunde ta ett ynket litet blodtryck på mig. Både på sjukhuset och på vårdcentralen, men icket... Så jag fick till slut boka en tid för att ta blodtryck imorn på förmiddagen. 
Sen har BVC varit hit en sväng och hälsat på Lovisa. Det blev vägning, och hon har gått upp ca 200g sen vi komme hem förra veckan :) Vilket var jättebra :D Så nu väger hon 2830g. Dom mätte inte denna gång...Men vi fick en tid för vägning igen om en vecka så då kanske dom kan mäta med.

Visade även såret och det ser bara bra ut. Och om inte stygnstumparna på båda sidorna har åkt av sig själv till nästa vecka ska dom klippa dom. 

Känner mig rätt trött, skulle lätt kunna ta en sovstund nu...Kanske blir det med. 
Sen måste jag försöka ta lite bilder på lillan. Vi är ju så dåliga på att använda kameran! Det är sjukt. På sjukhuset va vi som duktiga men här hemma är det helt annars. Kanske för att vi kan titta på henne precis när vi vill, vilket vi inte riktigt kunde på sjukhuset till en början. 

<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback