Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Förändring

Goddagens!

Tiden räcker inte riktigt till :P
Det tar sin lilla tid att stöka i hemmet samtidigt som man tar hand om en liten bebis. 
Jag är mycket piggare. Okej, jag har fortfarande ont i ryggen, men det beror nog på att "smärtan" från magen gör att man inte helt kan slappna av i kroppen och därför spänner jag ryggen. Sen så används det ju nya muskler när jag bär och matar lillan :P Det blir nog bättre med tiden hoppas jag :) 

Igår var vi en sväng till svärföräldrarna och åt middag. 
Kul att få träffa dom igen :) 

Idag håller vi på att städa undan en del. Packar upp allt sen sjukhusvistelsen, lagt bort tvätt som har hängt framme och diskat undan lite matlådor. Snart får vi främmen av mina föräldrar och bror+tjej :) Ska bli mycket trevligt. 

Magen har verklige gått tillbaka sig. Eller den är mjukare än vanligt men jag känner mig nästan smalare konstigt nog. Och jag är inte alls lika blåslagen längre :P Såg ju ut som jag blivit misshandlat förut :P


7 mars, för 5 dagar sen.


Idag, 12 mars.


Sista magbilden, 2 eller 3 dagar innan lillan föddes.


Idag, ca 2 veckor senare.


Vår älskade lilla dotter :D

Vi har bara lite problem med namn :P Eller vi är så gott som säker men inte 100...
Så jag vågar inte säga nånting ännu. Förstår om ni är nyfikna på vad hon ska heta. Men jag lovar att meddela det så snart som vi är helt säkert :D

Nä nu är det blöjbyte och ta på lillan lite andra kläder :) 

<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback