Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Långprommis

Vilket härligt väder det har varit idag. Härliga + grader och våren är kommen :D
Vi tog oss en långpromenad och var ute med barnvagnen närmare 2 timmar med stopp på affärn med bara för att ha ett "mål". Köpte endast lite sylt och riven ost :P 
Sen på vägen hem blev det lite grin men då åkte tutten fram och då somnade sötnosen om igen :) Hon e ju så snäll. Hon verkar må så gott när man är ute. Det känns väldigt bra, då kanske jag vågar mig ut på en promenad själv snart med :) Dagens promenad kändes väldigt bra för mig med. Att komma igång och kunna röra mig och känna att jag verkligen klarar det nu, bara jag tar det i min takt och inte springer fram. 

Sen fick vi finbesök av Frida och Jesper. Så vi har ätit hemmagjord pizza och pratat massa :) 
Sen helt plötsligt så började det rensas i avloppet vilket kanske inte var tänkt :P Menmen... nu är det gjort och nu rinner vattnet undan i handfatet iaf. :)

Vet inte riktigt vad som händer i kväll. Solsidan ska vi i alla fall se, det är ett måste. Tråkigt bara att det är sista avsnittet nu :( Får hoppas att det kommer mer sen. 

<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback